Monday

Kasut anda brand apekah?


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Wajib ker taw kasut oram yang kite jumpe bren apekah,,?woitt suke hati bapak laki aku ahh nak pakai bren bundle ke keroks ker .**maaf terlanjur:akuh tak dek laki lagik . OMG !hah nampak tak  haku nek angen tuh !(okeh darah tinggi mak dh dtg neh)



Btw, tadik jenjalan lah n then tersalah serempak dgn bes fren lame<<tak de ah bes sgt fren dgn minah tuh !>>.mmg tersalah manyak lah aku terserempak ngan si minah kapoww tuh.borak siket je malas haku nk ckp pnjg lebar buang karen air liur haku jek.kuikui(t__T).Tetibe die nengok kasut haku.



minah kapor: eh santek kasut keroks kau. 
CGK: ek eleh mcm lah ko x pnah nmpak kt psar mlm kn manyak. 
minah kapor: takla haku tak leh pakai mane kasut murah nih.cam geli je kaki. 
CGK:laa ye ke.eh dolu dolu bukan ko ske pki seliper jepon kaler itam tuh ke.tak silap haku 3rgt je herge sliper tuh. 
minah kapor: tu duluh.kasut aku pakai nih bren ape kau tahu....<<mate ke bawah tangan jolok mulut,,uwekkks>>**bukan pregnen ye nak hoi.
CGK: oh bren ALDO ke .uihhh tapi aku pakai kasut bren carlo rino takde pon pegi jenjalan mane mane org tnye kasut aku bren ape..$%&&& bla.blaaa




cam bangang jek rase kawan lame aku tuh.menyampah giler jumpe oram cam tuh.kasut mahal pon kalau pijak taik pon kotor jugak.ape ade dgn bren.tak der org nak tilik la kasot kt kaki kau.oram pon dah tak dpt nak beza kasut oRI ke TAk.
ektuali,,sangat sangat teruja nak beli kasut keroks yg bawah nih (^___*)


**lupe dah keroks model mane nih.

yang ni somel.mmg aku ske wedges cam nih !


**yang atas tiut miut nampak simpel tuh keroks audrey name die.




-Bye-

.Trime kaseh si chomel.Jangan lupe tinggalkan jejak kaki anda kat bawah =).

4 katekau:

Unknown said... Jeritan Balas

huhu..yang penting kita yakin pada diri sendiri...

Cik gigi kaca said... Jeritan Balas

@QUEENPINKhaah mmg pom.mahal ke murah ke janji slesa di pakai...

Diayoi said... Jeritan Balas

saya pakai selipar jamban je . tapi , saya OK !

Cik gigi kaca said... Jeritan Balas

@manusia -.-eh eh saya pakai teropah jamban jugak.tapi x ok ah !

Post a Comment

. Dah bace tuk tinggalkanla jejak tapak kaki tangan lutut anda kat cinie.free jek tak bayar pom .