Sunday

sentap mak nak !


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
 
 
Itew nak blaja bowat dudel sendirikla.Tak yah kopi n pes ngan oram lagik. Mud tengah eksaited nak blaja.siket siket lame lame jadi bukit..eh x nak ah bukit rendah pada gunung.**abaikan iter melalut tuh !


somel kan.dudel org laen punyer.

 
 
Ape yang koram nak taw keperluan yang perlu ade tuk wat dudel.haha.ektuali haku rase laptop ah pentim sebab kat tv 3 atau astro awani xde adobe photosop.<<ah pegik mampos ah kau,,tetibe ~>>laptop tetikus yang ketik molek adobe photoshop n yg pentim chrger lptop ah.kuikui.haku bosan sebab tuh aku melalut.**persetan lah !


 
Okeh meh itew wat dudel same same nak.nanti dah siap percubaan fes aku nati aku shering is kering ek .wuuu.Jangan gelojoh sangat noks oii taon depan aku rase siap dudel haku tuh sebab ak nih tak kretip n inobatif.**alahai toksah rendahkn dri sgt.yeahh fine haku mmg kontot.wakaka.




Btw,tajok tak de kene mengena dekat entri.harap maklum.Saje nk eksesais kan tgan menulis di subuh hari.**jgn cye,,aku tipo.wuuu




-Bye-

.Trime kaseh si chomel.Jangan lupe tinggalkan jejak kaki anda kat bawah =).

0 katekau:

Post a Comment

. Dah bace tuk tinggalkanla jejak tapak kaki tangan lutut anda kat cinie.free jek tak bayar pom .