Tuesday

Mata saya merah (*__*)


Mak saya saket mata . Nyampah mak dengow ! dari mane dtg penyaket nih pon aku tak taw.balek balek tgok mate berair mcm air mata air :D .lepas tuh mate jadik merah mcm..em mcm..mcm kau la !wuuu** mcm serigala jadian zman dulukale **abaikan .

Mase itew saket mate , cik pakwe xdek kat sini .jadik tunggula jugak cik pakwe balek baru nak pi klinik .**ahh manja lah kau neh ! Eh mate aku suke ati aku lah .**emang dasar , emang dasar ,




btw,neh mate pakcik gugel*



senak mate wa ckp sama lu .mcm ade batu je hempap ats mate aku rase. Sebabkan kau mate aku dpt mc. Tahniah ! wiwittt* Nak blah dulu.nak pi klinik ngan cik pakwe .tata .titi . tutu .





.Trime kaseh si chomel.Jangan lupe tinggalkan jejak kaki anda kat bawah =).

0 katekau:

Post a Comment

. Dah bace tuk tinggalkanla jejak tapak kaki tangan lutut anda kat cinie.free jek tak bayar pom .