Friday

Menunggu saat bahagia :D



Lame giler tak hapdet..bz sket sejak 2 3 menjak neh.Ektuali sebenarnya cik gigi x sabar nunggu cik apik pulang ke mesia.kehkeh @____@.syg kamo ketat ketat longgar longgar.haha


Sayang pulang cepat tau...
Tak nak ade lagi sengketa antara kite..
plisss tolong jgn buat kesalahan sama..
makin lemah awk di mata saya bile asyik buat salah yg sama...
tapi,,demi hubungan ni sy sanggup bersabar..
Andai tuhan dah tentukan semuanya..
Saya terima segalanya dengan redha...
lagi banyak dugaan yg kite tempuhi,,lagi sabar saya dgn kerenah awk..
Bodohkan saya..padahal ade org lain yg lagi bagus yg sanggup terima saya..
tapi saya tetap nak AWAK ...:P
Mungkin tuhan dah tetap semuanya...
Sehingga kini walau saya dgr mcm2 dari mulut org laen,,,tapi hati tetap trime awak..




.Trime kaseh si chomel.Jangan lupe tinggalkan jejak kaki anda kat bawah =).

1 katekau:

Ain Shdn said... Jeritan Balas

salam dik, check email okey :) akak dah hantar code banner yang adik ada order, akak buat nama blog "cik gigi kaca" , sebab akak tggu respon email adik tapi xda feedback.. :) terima kasih..

Post a Comment

. Dah bace tuk tinggalkanla jejak tapak kaki tangan lutut anda kat cinie.free jek tak bayar pom .